8 tipp az iskolakezdéshez

 

Annak érdekében, hogy az iskolai időszak újraindulása ne legyen idegbaj!








A nyár leginkább az iskola szünet által biztosított kötelességektől mentes szabadságot jelenti mind a szülő, mind a gyerek számára. A házifeladat-mentes időszakban háttérbe szorulnak a kötelességek. Akkor kel fel a gyerek, amikor jól esik neki.  Kicsit szabadabban lehet lógni a haverokkal. Este sokáig fent lehet maradni. Nem kell tanulni, olvasni, írni, számolni, de legfőképp megfelelni az elvárásoknak. A teljesítménykényszer feszültsége szépen csökken a nyár folyamán, amit valljunk be, mi szülők is nagyon élvezünk. Az iskolaszünet nem csak a gyerekeknek lelki felszabadulás, hanem nekünk szülőknek is.


Az idilli időszak azonban mindig véget ér!

Szeptember 3-án becsöngetnek és minden kezdődik elölről.
Az alábbiakban 8 olyan hasznos tanáccsal segítünk, ami talán megkönnyíti az iskolakezdést.

  1. Az egyik legnépszerűtlenebb tennivalónk, hogy szép lassan egyre korábban késztessük alvásra gyermekeinket. 4 naponta csípjünk el fél órát az esti hancúrozásból, tévézésből, internetezésből  és lógásból, így hó végére 11 óra helyett, már 9-kor ágyban lehetnek a lurkók.
  2. A másik népszerűtlen feladat, hogy lassan iktassuk be, hogy időre keljen fel gyerkőcünk. Érdemes rövidítenünk a délelőtti ágyban lustálkodás idejét. Talán így nem lesz idegbaj, a reggeli ébresztés.  
  3. Ezzel párhuzamosan, a délelőtti 10-11 órakor elfogyasztott reggeli időpontját, érdemes egyre korábra hozni annak érdekében, hogy a korai reggelit ismét el tudjuk fogadtatni velük.
  4. Az iskolára hangolódás gyanánt szükséges a tantárgyi alapozás. Minden nap vegyünk elő egy-egy tantárgyat, és lapozzuk át a tanultakat. Ha valakinek segítségre van szüksége, az már most iktassa be a külön órákat, és napi egy-egy órát foglalkozzanak a gyermekkel.
  5. Beszélgessünk a következő tanévben elérni kívánt célokról, eredményekről és az ahhoz kapcsolódó miértekről, érzésekről, jutalmakról.  FONTOS! Azt kell elérnünk, hogy ő mondja ki mit szeretne és miért! Ha mi mondjuk meg neki, hogy mit kell elérni, nem számíthatunk nagy népszerűségre. Az elvárások hangoztatásával, csak rátesszük a terhet, és már mi magunk beindítjuk a stresszes hozzáállást.
  6. Együtt menjünk el bevásárolni. Ezzel már elkezdjük ráállítani a gondolatait az iskolára. Megjegyzés: Vigyünk előre megírt listát. Egyezzünk meg előre az anyagi keretekben. Így elkerülhető a hiszti, és a túlköltekezés.
  7. Szülők figyelem! Sok esetben felnőttként stresszesebben éljük meg az iskolakezdést és az iskolai időszakot, mint gyermekeink. Ne ragasszuk rájuk a mi félelmeinket! Rengeteg tapasztalat áll rendelkezésünkre, hogy mennyivel könnyedebben és zökkenő mentesebben vészelhetik át ezt az időszakot, ha fogyasztják a Rhodiolint. Napi 1-2 kapszula már nagyon sokat segít!
  8. Gyermekeink szervezetét is készítsük fel az iskolakezdésre. Omega 3, Super Soya LecithinC-vitaminmultivitaminbarátságos bélbaktérium. Ezen készítmények sokat segítenek az agyi tevékenység és az immunrendszer támogatásában.

Írd össze a listát és kezdjétek el fogyasztani a termékeket, ezzel is megkönnyítve gyermeked és magad számára az iskolakezdést!  


„Idegbaj” mentes iskolakezdést kívánunk!


Omega 3

Kinek ajánljuk?

  • Szív- és érrendszeri, valamint vérnyomásproblémákkal küzdőknek, illetve akiknek fontos ezek egészségének és normális működésének a fenntartása.
  • Kismamáknak és gyerekeknek, a magzat, illetve a gyermek idegrendszerének normál fejlődéséhez.
  • Azoknak, akik a gyulladásos betegségekkel (például ízületi gyulladásokkal) való küzdelemben szeretnék támogatni szervezetüket.
  • Zsírszegény diétát tartóknak, fogyókúrázóknak.
  • Mindenkinek, aki látásának és idegrendszerének egészségét szeretné megőrizni.

Kattints ide és tudj meg többet az Omega 3-ról!


Rhodiolin

Kinek ajánljuk?

  • Azoknak, akik mindennapjaik során fokozott stresszhatásnak vannak kitéve.
  • Akik természetes megoldást keresnek a stressz ellen.
  • Testi és/vagy szellemi megerőltetés esetén.
  • Az általános energiaszint, illetve a megfelelő koncentráció fenntartására.
  • A szervezet ellenálló képességének javítására.
  • Enyhébb alvásproblémák esetén (elalvás, átalvás elősegítésére). 

Kattints ide és tudj meg többet a Rhodiolinról!


Super Soya Lecithin

Kinek ajánljuk?

  • Izületi problémákkal küzdőknek.
  • Időseknek szellemi frissesség megőrzésére.
  • Sportolóknak és nehéz fizikai munkát végzőknek a keringés és az izületek támogatásáért.
  • Koleszterinszint csökkentésének támogatásához.

Kattints ide és tudj meg többet a Super Soya Lecithin-ről!


Lion Kids+C multivitamin

Kinek ajánljuk?

  • Gyerekeknek mindennapi fogyasztásra az immunrendszer egészséges működéséhez és a megfelelő fejlődéshez.
  • Mindazoknak, akiknek fontos, hogy a fogszuvasodás kockázatának csökkentésével a gyermekek fogazata egészségesen fejlődjön.
  • Mindazoknak, akik előnyben részesítik a rágótabletta formulát.

Kattints ide és tudj meg többet a Lion Kids+C-ről!



Liqvid C+Bioflavonoids folyékony C-vitamin

Kinek ajánljuk?

  • Könnyű lenyelhetősége miatt az időseknek, várandós nőknek, gyerekeknek és a nyelési problémával küzdőknek a C-vitamin szükséglet kielégítésére;
  • A fertőzésre fogékonyaknak az immunrendszer erősítésére;
  • A hűvösebb téli hónapokban mindenkinek;
  • Aktív vagy passzív dohányosoknak, szennyezett levegőjű települések lakóinak;
  • Azoknak, akik rendszeresen alkoholt fogyasztanak.

Kattints ide és tudj meg többet a Liquid C+-ról!


C 1000 Plus megadózisú C-vitamin

Kinek ajánljuk a C-vitamint ?

  • Fertőzésre fogékonyaknak.
  • A hűvösebb, téli hónapokban mindenkinek, az immunrendszer fokozott támogatására. Az influenza megelőzésében is rendkívűl hatékony.
  • Sportolóknak, nehéz fizikai munkát végzőknek a kifáradás csökkentéséhez.
  • Fokozottabb szellemi megterhelés esetén az idegrendszer normál működéséhez.
  • Időseknek, betegségből felépülőknek.
  • A vasfelszívódás fokozására (különösen termékeny korú nőknek, vashiányos vérszegénységben szenvedőknek).

Katints ide és tudj meg többet a C 1000 Plus-ról!


vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!